FAQ
Čo robiť ak som neobdržal/a zaplatený predmet?
Sme iba sprostredkovateľmi obchodu a Vašej komunikácie s predajcom sa už my nezúčastňujeme. Preto Vám bohužiaľ neručíme za poctivosť predávajúceho. Môžeme Vám len odporučiť pár tipov, ako predísť týmto ťažkostiam:
- Plaťte radšej pri dobierke ako vopred.
- Skúste si predajcu vopred trochu vyskúšať. Poproste ho napríklad o ďalšiu fotku tovaru.
Ak sa už problém naskytol:
- Tovar sa možno len o pár dní oneskoril. Skúste napísať predajcovi o svojich obavách alebo si tiež môžete vyžiadať číslo zásielky, podľa ktorej viete zistiť, kde sa práve tovar nachádza.
Čo robiť ak obdržaný predmet nezodpovedá popisu?
Sme iba sprostredkovateľmi obchodu a Vašej komunikácie s predajcom sa už my nezúčastňujeme. Preto Vám bohužiaľ neručíme za poctivosť predávajúceho. Môžeme Vám len odporučiť pár tipov, ako predísť týmto ťažkostiam:
- Skúste si predajcu vopred trochu vyskúšať. Spýtajte sa ho napríklad na ďalšiu fotku tovaru. Ak si chcete byť istý veľkosťou tovaru, predávajúci by mal byť ochotný sfotiť visačku (ak už nebola pred tým odstránená) alebo napísať rozmery.
- Je potrebné brať do úvahy, že keď je vec uvedená ako použitá, na tovare môže byť vidno stopy po používaní. Ak fotky nie sú dosť detailné, aby ste si väčších vád všimli, skúste si vypýtať ďalšiu.
Ak sa už problém naskytol:
- Najprv sa skúste skontaktovať s predávajúcim. Skúste sa dohodnúť na kompromise, ktorý by obom vyhovoval.
Prečo mám zablokovaný účet?
Účet blokujeme iba z jediného dôvodu, a tým je podozrenie z podvodu - neodoslanie predmetu, nezaplatenie odoslaného predmetu alebo zaslanie predmetu, ktorý nezodpovedá popisu.
Môžem tovar vrátiť?
Môže sa stať, že objednaný tovar celkom nezodpovedá Vašej predstave alebo Vám nesedí. Ak nejde priamo o vadu predmetu, predávajúci nie je povinný vyhovieť Vám vrátenie tovaru. Preto odporúčame predmet na našej stránke opäť predať.